Pozostała oferta

OFFLINE

Copywriting nie kończy się na pisaniu tekstów na strony internetowe, tworzeniu wpisów na blogi czy branżowe portale. W Copy That tworzymy także treści na drukowane materiały promocyjne.

Pisanie tekstów na ulotki, plakaty, banery, oferty handlowe czy do folderów informacyjnych wiąże się z dużą odpowiedzialnością. Dlaczego? Przecinek postawiony w złym miejscu, literówka czy inny błąd w takim tekście mogą zostać wydrukowane w setkach czy nawet tysiącach egzemplarzy i rozprzestrzenić się po świecie. A na to nie możemy sobie pozwolić. 

Jak pracujemy nad treściami offline?

Zaczynamy od analizy wypełnionego przez Ciebie briefu, dokładnego researchu i poznania Twoich potrzeb oraz oczekiwań.

Ustalamy, co chcesz osiągnąć przy pomocy drukowanych materiałów – sprzedać produkt, wypromować usługę, a może poprawić wizerunek marki?

Opracowujemy plan działania, ustalamy długość tekstów i terminy (w przypadku tekstów drukowanych i współpracy z drukarnią, dotrzymywanie terminów jest na wagę złota).

Respektujemy wytyczne od grafików, którzy tworzą projekty ulotek czy folderów i dopasowujemy treści do układów graficznych.

Gdy wiemy już wszystko, co niezbędne, przystępujemy do pisania.

Gotowy tekst weryfikujemy kilkakrotnie i wysyłamy do Ciebie, a gdy pojawia się taka potrzeba, wprowadzamy poprawki.

Jeśli szukasz copywriterów, którzy napiszą dla Ciebie teksty na ulotki, plakaty, banery czy treści do broszur lub ofert handlowych, skontaktuj się z nami i opowiedz o swoim pomyśle (bez zobowiązań).