Pozostała oferta

KRÓTKA FORMA

Copywriting krótkiej formy zaczyna się od zrozumienia Twoich oczekiwań i potrzeb Twojej grupy docelowej. Dopiero po omówieniu efektu, jaki chcesz uzyskać, możemy przejść do najbardziej spektakularnego etapu pracy, czyli sypania genialnymi pomysłami i tworzenia kreatywnych treści.

Pamiętaj, że copywriter, który nie zadaje pytań, nie jest w stanie stworzyć autentycznego przekazu. Może jedynie powielać utarte schematy. Dlatego tak ważne jest, by współpraca nad krótką formą rozpoczynała się od dokładnego poznania Twoich oczekiwań (np. poprzez wypełnienie szczegółowego briefu).

Do krótkiej formy zaliczamy między innymi:

Dobre slogany przykuwają uwagę, wzbudzają emocje, budują określony obraz marki w świadomości odbiorców oraz zapadają w pamięć. Mogą rozśmieszać, szokować, skłaniać do refleksji. Hasła reklamowe, pomimo krótkiej formy, zawierają maksimum treści i przekazują najważniejsze informacje o marce.

Slogany brandingowe (claimy) są elementem identyfikacji wizualnej marek, rozszerzają ich nazwy i są połączone z logotypami. Pozwalają jasno zakomunikować, czym firma się zajmuje i jaka jest jej misja.

Pisanie tekstów na strony internetowe to ważne i odpowiedzialne zadanie. Treści na stronach www muszą spełniać określone zadania i w odpowiedni sposób przekazywać informacje dotyczące firmy, osoby czy marki. Muszą też wpisywać się one w wymagania SEO i działać na korzyść pozycjonowania stron w wyszukiwarce.

Potrzebujesz copywritera, który stworzy dla Ciebie oryginalne hasło reklamowe, claim lub teksty na stronę www?

Skontaktuj się z nami i opowiedz o swoim pomyśle.

70

marketing

89

kreatywność

63

psychologia

99,9

język korzyści