Pozostała oferta
OFFLINE
Copywriting nie kończy się na pisaniu tekstów na strony internetowe, tworzeniu wpisów na blogi czy branżowe portale. W Copy That tworzymy także treści na drukowane materiały promocyjne.
Pisanie tekstów na ulotki, plakaty, banery, oferty handlowe czy do folderów informacyjnych wiąże się z dużą odpowiedzialnością. Dlaczego? Przecinek postawiony w złym miejscu, literówka czy inny błąd w takim tekście mogą zostać wydrukowane w setkach czy nawet tysiącach egzemplarzy i rozprzestrzenić się po świecie. A na to nie możemy sobie pozwolić.
Jak pracujemy nad treściami offline?
Zaczynamy od analizy wypełnionego przez Ciebie briefu, dokładnego researchu i poznania Twoich potrzeb oraz oczekiwań.
Ustalamy, co chcesz osiągnąć przy pomocy drukowanych materiałów – sprzedać produkt, wypromować usługę, a może poprawić wizerunek marki?
Opracowujemy plan działania, ustalamy długość tekstów i terminy (w przypadku tekstów drukowanych i współpracy z drukarnią, dotrzymywanie terminów jest na wagę złota).
Respektujemy wytyczne od grafików, którzy tworzą projekty ulotek czy folderów i dopasowujemy treści do układów graficznych.
Gdy wiemy już wszystko, co niezbędne, przystępujemy do pisania.
Gotowy tekst weryfikujemy kilkakrotnie i wysyłamy do Ciebie, a gdy pojawia się taka potrzeba, wprowadzamy poprawki.
Jeśli szukasz copywriterów, którzy napiszą dla Ciebie teksty na ulotki, plakaty, banery czy treści do broszur lub ofert handlowych, skontaktuj się z nami i opowiedz o swoim pomyśle (bez zobowiązań).