JAK PRZEBIEGA WSPÓŁPRACA?

W Copy That najważniejsi są ludzie, pomysły i słowa. Nie wierzymy w bezduszny copywriting, taśmowe tworzenie treści, powielanie utartych schematów, operowanie półsłówkami i frazesami. Każdego, kto podejmuje się współpracy z nami, chcemy jak najlepiej poznać, zarazić się jego pasją i zrozumieć, co chce przekazać światu.

Copywriter musi rozumieć Twoje potrzeby

 

 

Współpracę przy pisaniu tekstów na strony internetowe, artykułów, haseł reklamowych czy podczas redakcji tekstów, zawsze zaczynamy od solidnego wywiadu – przesyłamy brief i zadajemy pytania pomocnicze*. Dokładnie badamy grunt, na którym będziemy pracować. Wszystko po to, aby zrozumieć, czego potrzebujesz i osiągnąć wspólny cel.

Ustalamy też wszystkie szczegóły – harmonogram prac, warunki współpracy czy liczbę poprawek. A potem… przystępujemy do dzieła!

Na bieżąco dajemy znać, jak idzie praca i kontaktujemy się w razie jakichkolwiek wątpliwości. Nic nie piszemy w ciemno.

Gdy teksty są już gotowe, wysyłamy je do Ciebie i czekamy na informację zwrotną. W razie potrzeby wprowadzamy poprawki. Gotowe!  Stworzone wspólnie treści zaczynają pracować na Twój sukces.

Chcesz wiedzieć, jaki jest cennik copywritera? Zerknij do zakładki “Jak wyceniamy zlecenia?”.

*Jeśli nie wiesz, jak opisać to, co chcesz przekazać, albo wolisz oddać inicjatywę w nasze ręce, nie martw się – wszystko z Ciebie wyciągniemy (bezboleśnie i łagodnie).

85
wypełnionych briefów
47
klientów, z którymi przeszliśmy na Ty
149
zrealizowanych projektów